Već snimke iz zraka iz mjeseca u mjesec dovoljno pokazuju koliko uspješno napreduju radovi na najvećem željezničkom gradilištu u državi , odnosno na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica . Do sada je završeno više od 60 posto projekta .
Ujedno su u prometu pušteni i prvi kilometri novoizgrađene pruge, odnosno sedam kilometara novoizgrađenog kolosijeka između kolodvora Koprivnica i Drnje.
Plan je u sljedećem razdoblju nastaviti intenzivne radove na sva 42 kilometra pruge . Planira se nastavak izmještanja instalacije u vlasništvu HŽ Infrastrukture te signalno-sigurnosnog i telekomunikacijskog sustava. Nastavljaju se i radovi na objektima faze A (Lepavina 1, Lepavina 2, devijacija Vojakovački Kloštar, vijadukti Vojakovački Kloštar, Carevdar i Komari, nadvožnjaci Križevci i Vuk, podvožnjak Vojakovački Kloštar), faza B (galerija Velika Mučna i podvožnjak Ivanečki), faza C. (nadvožnjaci Danica i most Gliboki) i faze D (most Drava). Radovi se izvode i na pješačkome pothodniku u kolodvoru Koprivnica. Sanirat će se i klizište koje se pojavilo na dijelu trase u Vojakovačkome Kloštru. U siječnju je preuzeto dodatnih devet skretnica od proizvođača iz Turske te se uskoro očekuje njihova cjelovita ugradnja.
Nakon internoga tehničkog pregleda nadvožnjaka Sokolovac 13. i 14. ožujka 2024. održan je tehnički pregled te se nakon očitovanja svih javnopravnih tijela očekuje ishođenje uporabne dozvole. Također, nakon tehničkog pregleda i otklanjanja svih primjedbi ishođena je uporabna dozvola za nadvožnjak Novo Drnje . Odrađen je i interni tehnički pregled nadvožnjaka Vuk za koji se još moraju izgraditi ostale pristupne ceste te je plan da se tehnički pregled provede u travnju 2024. godine.
Svi ti radovi, očekivano, ostavljaju traga i na prometu pa su tijekom ožujka na snazi bili osmosatni zatvori, a krajem mjeseca i jedan sedmodnevni zatvor pruge. U tih tjedan dana zadatak je bio preusmjeriti promet na novoizgrađeni desni kolosijek između kolodvora Koprivnica i Drnje ukupne duljine sedam kilometara, nakon čega će se moći pristupiti rekonstrukciji postojećeg kolosijeka na navedenoj dionici.
Krajem travnja promet između kolodvora Drnje i Novo Drnje bit će preusmjeren preko novoizgrađenog dijela kolodvora Novo Drnje ukupne duljine dva i pol kilometra radi završetka preostalih radova na njegovoj izgradnji.
Krajem svibnja dio devijacije 1 spajat će se na novi desni kolosijek do stajališta Vojakovački Kloštar u dužini od pet kilometara. Znatan pothvat po pitanju sigurnosti jesu zatvaranja uređaja za osiguranje željezničko-cestovnih prijelaza , odnosno njihova denivelacija. Tako je željezničko-cestovni prijelaz Vuk sveden na nadvožnjak Vuk, željezničko-cestovni prijelaz Pavelinske ulice na podvožnjak Ivanečki, a uskoro se planira i zatvaranje željezničko-cestovnog prijelaza Drnje te denivelacija u obliku nadvožnjaka Novo Drnje.
Sredina godine rezervirana je za preostale završne radove na mostu Drava u Botovu, a planirani završetak svih radova na projektu je kraj 2025. godine.