Danas je na još jednom izdanju najveće gastronomske manifestacije, Križevci Gastro Fest, posjetiteljima bilo ponuđeno vrhunsko gastronomsko iskustvo jela pripremljenih od domaće junetine brenda „Hrvatska junetina Udruge Baby Beef“.
Ove godine, manifestacija je nadmašila očekivanja s rekordnom posjećenošću od preko 1000 prodanih ulaznica. Posjetitelji su imali priliku kušati gotovo tonu pripremljenog mesa uz obilje priloga prigorskoga kraja. Sve to uspješno su pripremili profesori i učenici Srednje škole „Ivan Seljanec“ Križevci, uz kuhara Mišela Doskočila koji je bio predvodnik cijelog tima.
Osim izvrsne hrane, manifestacija je nudila i raznolik zabavni program. Posjetitelji su imali priliku sudjelovati u natjecanju za najboljeg grill majstora, gdje su najbolji bili “Šogori”, u natjecanju u beer pongu, gdje su pobjedu odnijeli “Bute zvali”, te u natjecanju u jahanju mehaničkog rodeo bika, gdje su se istaknuli Lovro Čupić i Leona Čapek kao najbolji. Osim toga, održana je i radionica kućnog pivarstva, dok su posjetitelji uživali uz nastup tamburaškog sastava Prijatelji.
Ispred organizatora, manifestaciji su prisustvovali zamjenik gradonačelnika Danijel Šaško, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, financije, EU fondove i javnu nabavu Ivan Biškup, ravnateljica Srednje škole “Ivan Seljanec” Križevci Gordana Juran Ratković i direktorica Križevačkog poduzetničkog centra d.o.o. Jelena Velić. Manifestacija je održana u organizaciji Grada Križevaca, Udruge „Baby Beef“, Srednje škole „Ivan Seljanec“ Križevci i Križevačkog poduzetničkog centra d.o.o. te pod pokroviteljstvom Širjan d.o.o., Radnik d.d., Križevci produkt d.o.o., Kudelić d.o.o., Robin d.o.o. te KTC d.d.